vem sa att ja inte kan vara glad för de?

hej hopp! jag kom hem för en stund sen var ute med grossi och anna, vi gick runt vid st:eriksplan haha! ni vet fiiiina stan? =) nej jag drev faktiskt på riktigt den här gången, men det är rätt fint där, men ja tycker skälby barkarby kan vara fint också! :) speciellt på sommarn, ni vet träden blommar osv haha! jaja nog om det.

ja e happiiie idag! vaknade utan smärsta låg och vred mig i sängen och tänkte vilken jäkla bra tag! satte mig upp och AAJ haha. men då hade jag redan blivit glad så då tänkte ja typ, varför inte fortsätta va glad! sen blev ja tpl!

nu har smärtan kommit tillbaks men who cares ? eeh jag men ändå.. =)
snart är de dags att sovaa, imorrn är de en LÅNG dag för mig! men ja klarar de.. tror ja? JADÅ!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0