yttligare en rolig lista

hittade ett test om sommarlovet.. passar ju bra nu när jag börjar imorrn..

HAR DU
deckat?
ja
druckit? haha jaa
blivit kär? nej som tur är
sjungit karaoke? aa faktiskt
rest? jaa turkiet&gotland
jobbat? såklart!
gått sommarskola? nej nej!!!
gjort något dumt? föör mycket
gråtit? jaa
skrattat? jätte mycket
gjort något olagligt? nej de tror ja inte..?
slagit någon? nej :)
blivit slagen? nej :)
haft hemma fest? fest o fest.. njaaa
vart på fest? mångaa

BÄSTA
festen?
hmm.. finns många bra!
dagen? dagen vi åkte till turkiet
resan? turkiet!!
shopping saken? hmm.. kläder?
drickan? sex on the beach
kyssen? eeh haha.. ja vet inte

HUR MÅNGA......DENNA SOMMAR 
har du kysst?
bara kysst? hmm ja 4 kanske
har du strulat med? ojj haha kanske 15 nånting, :p
har du haft sex med? haha.... 3
har du bråkat med?  ( inga riktiga bråk ) tjaffs ..
cigg paket har du köpt? typ 100-200 st kanske :o för mycket

SKOLAVSLUTNINGEN
sjöng jag i skolan?
nej aldrig!
fick jag bra betyg? inte direkt haha..
hade jag på mig? klänning
festade jag? ABSOLUT
drack jag? jaa hehe..
deckade jag? NEJ :D
strulade jag med? haha 1
hade sex? vem vet ;) kanske dee

PÅ MIDSOMMAR
drack jag?
vin
reste jag till..? reste o reste .. åkte till sandhamn
rökte jag? aa!
festade jag? haha aaa
var jag på hemma fest? nej :p
hade jag sex? asså hahaha....
hade jag roligt? aa verkligen
var jag med ? anna,jikke,grossi,luka,emma,falle + massa vi träffa där i båtarna :D


MIN/MINA FAVORITBILD/FAVORITBILDER AV DENNA SOMMAR ;

kommer ihåg den här dagen!

haha roligaste jag gjort typ.. HAHA

underbar dag!

twiiniie

jag och mell på latino club!

melanies&mitt galna skämt på sara HAHHA REAKTIONEN från jennifer var grymt
rolig

en bild på mig och anna. i love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde du på midsommar?? du skrev aldrig de

2010-08-18 @ 18:55:51

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0