brutal jävla kväll!

igår var i stortsätt en galen kväll, jag åkte till jakan och mötte rebecca sen gick vi till viksjö hem till melanie, där var steff och norrby och linn! vi var där och satt på balkongen, sen så  drog norrby och steff så de va jag Linn Rebecca och mellis kvar hos melanie, vi körde vårat kortspel vi köpt ( sanning eller konka. elaka verisionen )

sen så drog vi på ''fest'' men där var vi endast i några minuter sen åkte jag och mellis taxi till skälby hem tillmin mormor och morfar!

bilderna är från sanning&konka spelet elaka verisionen.. + andra bilder


konka: ''visa med händerna ... ''

konka: '' gör ett sugmärke ''
 
linn skulle klä av sig till underkläder och smörja in sig med lotion så sexigt hon kunde!
kyss spelaren mitt emot

vi blandade en drink till melanie med vinäger,citron,vin och vodka

dansa som en apa och låt som en ambulans

ta av dig kläderna och porrdansa mot räcket

ser ni vad bruna vi är :)

jag har ingen aning om vad vi gör..

eftersom jag hostar så ser jag ut som ett mongo när jag får host atackerna hahaha

rebecca och linn försöker göra DEATH AH AH
 
konka: klä av er till underkläder och lägg dig över den andra spelaren och låt den smiska dig 5 gånger
haha GROVT!







Kommentarer
Postat av: Javeninho

hahah daaamn!!! crazy girls night!! tummar upp ;)

2010-08-25 @ 15:03:04

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0