tisdag, sista dagen på lovet

godmorgon!

hemma från sjukan.. yttligare medicin doser har skrivits ut.. är så trött på att äta tabletter hit och dit. usch idag var inget roligt besök. jag är orolig just ju så  ja hoppas verkligen att de går över av de här medicinerna som jag ska knarka i mig..  så nu hoppas vi att de är bra efter det här! annars så jaa.. vi tar det sen isåfall.

annars så ska jag bara ta det lugnt idag, ska nog träffa anna iaf, sista dagen på mitt sommarlov och de innebär också att de är sista vardagen då jag träffar vänner typ. för nu är det ny årgång, ny termin. starten på 2.an och jag har hur mycket som helst att göra i skolan! OCH JAG SKA KLARA DET! de kan ni ge er fan på.


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0