the voice igår!

godmorgon!

inte mycket sömn denna natt heller haha. jag och anna åkte iallafall till the voice igår och mötte upp elizabeth och emma. sen så kom jenny michis och louise förbi, men drog senare. jag har inte träffat emma på vääldigt länge.. så det var roligt att träffa henne. så vi satt bara där, sen drog elizabeth och emma drog också hem.

jag och anna mötte upp sebbe,kevin och gåsen. vi drog hem till mig satt där till typ 3 och sen kom mamma hem och satt med oss med sitt sällskap/vän med oss därute och gåsen rostade markus totalt! hahahaha har inte garvat så mkt på länge... men sen så gick vi in till mig skulle sova i en timme för att senare dra och ha fest hemma hos gåsen. MEN såklart deckade vi hååårt! haha jajaså kan de gå. men vi gick upp kl 12 typ och nu har alla dragit hem..

jag och mamma ska hyra film , sen ska jag nog träffa emma. ska ringa henne nu HAHAHAH för igår så var det en rolig grej liksom hahah... nej nu ska jag fixa mitt huvud som gööööööööör ont som fan asså haha!


ja orkar verkligen inte med mitt liv just nu hahah ta det inte på fel sätt. asså jag tror seriöst ja har nån skruv lös. hahahahha speciellt idag. ajja couldn't care less liksom ?!




Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0