söndag igen..

chaa chaa bloggen!

söndag och det = tråkig dag! så ja jag tare lugnt idag som alla andra söndagar. igår så var vi på fest i nånstans?! med anna,alexandra,jikke,grossi,luka,joel,lillerik,kevin + massa andra jag inte kännde. trevligt folk jaa! men de e schyyyyyst, fy fan va schyyst de är!

vid 3/4 tiden gick vi mot tobbe där vi skulle sova. MEN jag ångrade mig och skulle dra hem med grossi till stan. men sen möter jag jenny och sov där istället för jag kom på att ja inte hade några nycklar till underlåset haha! vi låg och snackade jätte länge sen decka vi fint i hennes säng!

imorse låg vi och kolla på film och lite så. sen tog vi en promenad i fiiina sundbyberg haha! och sen drog jag till skälby! nu är jag här och ska käka, och sen dra vidare!

denna helg har vart galen haha! borta match i fredags och sov hos jenny igår! my god here we drive HAHA fan va fult! men well well, vi hörs typ sen?! pussys hah


funderar på att färga håret igen ?!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0