sådär ja...

så hej, nu har jag inte någon bebis i famnen.

jag mår EJ bra. ångesten är på höög nivå. och jaaa asså ja orkar inte mede mig själv!
jag har blandade känslor idag, jag vill tillbaks till de förflutna samtidigt som jag bara vill leva som om de aldrig hänt...!

iaf igår så var jag anna alexandra, david,robin,tim,sebbe,kevin hos mig och senare drog vi vi´dare till en fest i liljeholmen haha KNASSSS, you never know when its gonna come HAHHAHAHAHAHA! aa sen så drog vi hem till mig istället, men självklart knasa det hårt så jag anna sebbe och kevin drog till sebbe i skarpnäck! värsta resan jag vart med om!!! men sen när vi kom dit blev jag hyper och kunde inte sova! sen när vi alla äntligen somnat så får man självklart inget täcke..... -.- jaja anyway imorse drog jag hem vid 11 och sen åkte jag till skälby. nu ska jag snart hem. fixa mig och sen THE VOICE! :D lovly




Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0