ja men jag tycker kanske att det är bra

godkväll! hur mår ni? själv mår jag utmärkt, utom att min huvud gör ont, ont i magen, mår illa. ont i höfterna och resten av kroppen haha. men vafan det är schyyyst!

iaf så drog jag hem till farmor efter mormor, har inte träffat dom på hela sommarn typ. sen skjutsade hon hem mig till stan weei =)

för övrigt så ser jag ut som kuasimodo hahhaa.. fick en dörr uppslagen rakt i huvudet så de blev en jädra smäll asså. haha! farligt att vara på toa ibland. så ja inte jätte gulligt kanske. wellwell.. jag ska iaf snart sova, fast ja börjar kvart i två imorrn FETT SKÖNT! innan ska jag käka med grossi. imorrn ska ja också bestämma hur jag ska göra med skolan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du hållt på med grossi? har för mig att de fanns bilder på de förut

2010-08-23 @ 10:39:09

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0