hej söndag

god förmiddag! har nyss städat åt farmor haha, så snällt av mig =) igår så vart de helt crazy vi var på fest i jakobsberg/berghem.. med massa olika folk, sen så skulle vi dra jag anna alexandra för vi skulle sova tillsammans någionstans, men när vi precis ska gå så sitter anna helt borta och lyssnar inte så jag går själv och hon sitter kvar... -.- så jaa jag gick till jakan. sen åkte ja till skälby med john,ludde,andreas.

är riktigt irreterad men vad ska man göra. de här får mig att avsky alkohol och fulla männiksor som skiter i saker man kommit överens om! tur va att ja inte va full , duktig flicka :) och tog mig till skälby!

skulle nyss baka här men neee de fanns inget socker -.- :p haha så nu ska ja ta bilen och åka o köpa de ;) ja JAG ska ta bilen.. elleeeer? nej men snart så!

nej men nu har ja inget mer att säga, träning ikväll, och sen skola imorrn! wiihaa! ... eller inte haha


ooh jäklar va frääsh man är idag...

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0