en video!


jag kan inte göra annat än att garva!
den här videon har fått massa kommentarer om att vi e sjuka och att den är töntig osvosv!

men för mig är den här videon inte direkt seriös, men denfår mig att tänka på en tid då jag stogtvå vänner väldigt nära och jag kommer på hur mkt vi ställde upp för varandra. som den här dagen. vi gjorde det bästa av situationen. och vi hade hur roligt som helst.. jag blir varm i hjärtat varje gång jag tittar på videosarna och undrar vad som gick fel. hur allt kunde bli så fel.
dom här videorna är kanske töntiga och mobbade.. men jag bryr mig inte. för, för mig så är det de enda minnet av oss tre tillsammans. som jag fortfarande kan känna att jag saknar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam..

2010-08-13 @ 11:20:13

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0