en vanlig dag, elleeeer?

amen tja ba hehe!

hur mår ni? jag mår rätt bra, ont i fötterna dock!
men iaf så gick jag till skolan imorse..  efter den va slut gick jag jenny och grossi och åt, haha grossi har då börjat i min skola! men iallafall sen mötte vi joel och luka, jenny drog hem.

jag gick runt med grossi,luka och joel först till jensen, sen åkte vi hem till grossi. sen drog vi och mötte tobbe och drog till café 60. dom åt inte jag..  sen så kom anna efter flera timmar haha  och vi drog in till stan. gick runt där på NK osv. jag skulle kolla vinterjacka.

sen gick vi till gate one i gallerian, dom skulle kolla jackor typ =) oooh då såg vi stefan från paradise hotel. SÅ JÄVLA SNYGG fast dock en aning fulare.. han hade färgat skägget och håret brunt HAHA.. jaja han va snygg ändå!

anyway back to buinsess, sen gick vi och satte oss ner för att vila fötterna och sen möta alexandra. sen drog vi hem.

ska snart dra och träna. sen träffa emma tror jag!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0