back in stockholm

hej på er.. jag är tillbaks i stockholm, och ja är här för att stanna. nu blir det inga fler resor på denna sommar. ( om inte på måndag ) hehe.. jaja hur som haver så har vi haft det jätte mysigt. jag är ju dock sjuk så jag kan inte göra så mkt. så de var bara skönt att åka bort ett tag och bara ta et lugnt. chilla liite sådär ni vet!

en dag var vi inne i visby haha de va de roligaste jag vart med om på hela resan, vi satt på en restaurang och käkade och drack ett glas vin haha, BUUUUSIGT elläääh?!  aja anyway så kom de in en tjej som va lite halft utvecklingsstörd helt enkelt. och vi tänkte inte mer på de förrän vi hör henne skrika över hela restaurangen åt sin kille olle som står i kassan..

'' ollleeee, tar du illa upp om ja ringer anna ett slag? ''
han: '' nej de e lugnt ''
hon: '' de går jätte snabbt ja lovaar.. ska bara kolla hur hon mår. så ta inte illa upp ''
han: '' men nej ring du ''
hon: braa då gör ja det...

efter ett tag säger hon till anna i telefonen :
'' nej nu kommer våra pizzor och vi är här o firar vår 7:års dag, så jag kan inte prata mer med dig nu ''

restaurang och restaurang var väll att ta i haha, för det var nämnligen en vanlig grill med kebab pizza, hamburgare etc. hahhahaha vi dog av garv så vi gick!

annars så har vi mest kollat påfilm osvosv.. (: sms:at en del också såklart. vad gör man inte när man är sådär långt bort från verkligheten!??

men jag älskar verkligen mitt landställe! asmysigt och avkopplande. trots alla gröna spindlar.. UÄÄÄKK!!


alla bilder kommer imorrn typ :p orkar inte just nu.. ska till sjukuset imorrn -.- nu var det dags igen. tillbaks till verkligenheten. så ja måste sova nu snart .. men ja lovar er massa bilder snart snart!
puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0