vilken underbar fredag!

heeeej babies!

jag är nu hemkommen från en STRESSIG dag! har vart i hässelby strand och träffade alexandra och dennis =) och deras kompis madde.. det var as kul att träffa dom igen!

nu är jag hemma ska duscha osv! sen fixa mig! sen ska jag hem till jerryyyy haha ICA PRAKTIKANT HAHAHA! nej jag drev men våran kära vän jerry. men först kommer mell och linnsan hit  awesome!


och ni inser inte hur lycklig jag är just IDAG. lönen har kommit! solen skiner! och jag har en hemskt sliten dag haha! men det ska fixas nu... i hope ?!

ja iaf. ska vä'll ta tag i grejjorna och sen ha världens bästa fredag?! =)
vi hörs sen ?

ciao nos vemos!



köpte nytt löshår idag! FINALLY!  ooh im so happiie

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0