vart ute på stan en sväng..

TOMMMYYYY ANNIKA! haha gårdagens roliga... ni som inte var med fattar inte  

har iaf vart ute på stan i typ tre timmar med alexandra darling. som jag har bytt hennes namn till på mobil igårkväll haha ?! jaja vi käkade middag och lite så. jätte mysigt! har inte umgåts med pluttan på länge känns de som :(

nu TAGGAR jag till så gott det går haha. jag orkar inte men jag gör det för att det är sommar väder solen skiner UNDERBAAAART! och det är lördag ? hallå? ingen sitter och tråkar på en lördag helt klart!!

väntar på att rebecca sego samuelsson ska ringa mig.. men det verkare ta några timmar haha!
ajja jag softar i min säng så länge bara. så jäääävla skönt just idag! mitt blåmärke på min hals gör skitont haha konstig nog?! var en riktig sugpropp må jag säga! BRUTALT men vi gillart!


ska få melanie att lägga in gårdagens bilder. som kommer vara BRUTALA. barnförbjudna. så jag råder er att hålla för ögonen på era barn om dom sitter brevid och kollar när ni läser min blogg  
om jag lägger ut dom här på bloggen dvs. är ju trots allt alla i min släkt typ som läser om mitt tråkiga liv?! HAHA

jaja skiiitereeeee, hej på ett tag!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0