känns som söndag idag ?!

tjo bloggen! orkar inte gå in på gårkvällen&natten. det var kaos kaos kaos. inte på ett bra sätt! så det orkar ja inte gå in på! så punkt!

men imorse drog jag iaf till farmor och farfar, åt frukooost! och sedan satt vid datorn!
har fått en dator av farfar :) jäätte söt! ni vet en sån där liten laptop ååh så sweet! =) det gjorde mitt humör genast bättre. då det vart en riktigt förjävligt jobbig dag! men det har sina anledningar dessutom + trött och mitt revben som är stört i huvudet. aa då blir det så!

nu har jag iaf duschat HALLELULJA va skönt det var, känner mig skit fräsh nu, ny tvättat hår, ( inte plattat det ) och tvättat bort gårdagens smink haha! snart ska jag bege mig till anna min darling, för att kolla film med henne och rebecca och alexiiiis! =) det blir as mys! vi ska se wallander wihoo., i lööööve it!

nej nu ska jag käka upp min soppa ( middag ) och sen dra mig till ica viksjö!
puss på er!

fastnar inte på bild just nu! men whatever
leggins & vanliga vit tunika!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0