at saras place!

nej men hej hopp! jag har icke kunnat uppdaterat eftersom min dator fått virus :( stackars mig och mammsen! men det löser sig väll hoppas jag!

igår kväll kom tjejerna till mig iaf. vi chillade och så.. sen så drog mamma och hennes kompisar ut och sara sov hos mig. vi deckade ganska fort eftersom jag började må dåligt igen..  imorse vaknade vi runt halv ett och åt brunch med mamma och kollade på tre olika filmer! =) sen gick vi o köpte läsk o lite godis! och nu har vi nyss kommit till sara.. ;) hon och hennes bror ska lägga plattor ¨på deras balkong haha! så jag sitter vid datorn ;)

ikväll blir det bio med alla brudarna! hoow nice?! sen blir det sova, för ska till jobbet imorrn bitti.. -.- suck! men det är bara en dag, sen är det lugnt resten av lovet!

hittade lite bilder på mig och sara på hennes dator haha. 



Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0