tråkig info om igår,,

ja hej på er! har haft fullt upp, mötte ju upp min syster sara igår vi satte oss på ett utefik , skit mysigt! och pratade jobb.. sedan gick vi till taccobar och åt middag, sedan kom melanie dit och vi satt och snackade massa! sedan gick vi vidare till muggen ( ett till utefik) köpte en kaffe och satt och pratade massa.. efter det gick vi hem till sara, kollade videosar från olika fester haha!

sedan gick vi och la oss! det var en riktigt chill dag igår.
idag ska jag färga mitt hår.. ni får se sen haha! i hope it will be good. annars börjar jag gråta!

vilken färg tror ni det är ?? ;) never know..

jag och melly är ofc vänner igen haha! riktigt onödigt tjaffs och allt är helt normalt igen, inga konstigheter!

nu ska jag snart äta middag sen blir det desperate housewifes eller aa färga håret innan men sen tv soffan! AWESOME.. (:

puss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0