torsdag 1 dag kvar

hej och förlåt för en kass uppdatering men har haft fullt upp. jag och sara jobbade idag =) det gick bra! lite skakigt i början men nu är jag en riktig säljare ;) en jobbig sådan som aldrig ger sig minsann haha!

anyway träffade även marielle idag. var riktigt skönt att träffa henne och bara prata om allt och inget. kändes som förut! och då inser jag hur roligt vi alltid hade. och hur mycket jag saknar den tiden! skönt att vi inte längre är ovänner och hoppas vi kan få en normal kontalt igen! <3

hon åkte väll hem efter nio skulle jag tro eller efter åtta kanske ?! jaja det e skitsamma, åt middag och ja kolla nyheterna haha! nu ligger jag i min sköna säng och lyssnar på musik :D wohoooo imorrn é det helg! LOVLY


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0