onsdag! slite o dragen. bara ta sig i kragen!

så hej älsklingar! nu är jag hemma alone...

idag var jag ju som sagt i skolan. sen mötte jag anna på stan. små shoppade lite stuffs som var nödvändiga! sedan möttes jag och emma upp och fikade på espresso house.. satt där i cirkus en timme?! sen drog vi hem till henne. hon fixade sig och vi åt middag med hennes mamma. sen åkte jag hem. städa mitt rum sen kom hon till mig efter en kvart! sen har vi bara suttit his mig och chiiiiilllllaaaat galet!

planerat lördagen har vi också gjort. kommer bli GRYMT visst emmaaaah ?! =)=)

nu ska jag snart sova. ska upp till skolan kl 8.00 imorrn! weeei. sen blir det UM! och jag och rebecca ska fixa lite grejjer! hahaha. SECRET!! :D

nej time to sleep!
pussss


haha skit ful me whatever!

Kommentarer
Postat av: Pelle

HAhahahahahahahahaa xD



naaaw the're adorable! :D

2010-05-02 @ 00:09:55
Postat av: amanda

haha pelle :ooo

2010-05-05 @ 08:46:20

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0