my life is... i don't know

ja då kanske jag ska uppdatera er lite då haha. på senaste tiden så har jag och tjejerna börjat umgås mycket med några killar från bro! vi har skit roligt tillsammans, rikta goooa killar haaha!

jag har för övrigt mest festat osv! finns väll en del bilder smskaupp när jag orkar haha!
men annars så har jag gjort mig av med en viss idiot för gott nu! AS SKÖNT!

och sen så har jag ju en ny ' mr hemlig ' eller hade kanske man ska säga ? det sket sig eller jag pallar inte med honom just nu. för han är föööör kompliserad. asså verkligen! tror grabben är hjärnstörd faktskt.. vilken tur att inga känslor är inblandade för min del denna gång då  jag tror jag fortsätter leva livet istället!

men ja det är väll det som hänt?

på fredag kommer miiin löööön :D och ni alla kan ta er i arslet med erat studie bidrag MOHAHA! jag har studiebidrag så det räcker mer än ett halvår frammåt :D deeee ni!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om killen AMANDAAAAA :D

2010-04-21 @ 22:58:50

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0