min torsdag! imorrn - valborg

are you the hero of my dreams?!

haha hej på dig! livveeet leker för fullt! är överlycklig över att det är valborg imorrn! för första gången ska jag få en lyckad valborg haha, 2008 var det kaos haha... ni som var med vet varför! 2009 satt jag inne.. -.- GROUNDED! *suck*  men i år blir det AAS BRA! =)

planerna är fixade och klara in i minsta detalj! och först blir det ofc skola! sen hem ochy fixa!


idag så var jag först i skolan. HELT sliskig... sen stack jag jenny och louisa till platini eller vad det heter. en italiensk restaurang typ och åt lunch! satt där i typ en timme. sen gick jag och jenny hem till mig i typ en timme. jag fixa mig liiiite. sen tog jag tåget til jakan. jenny gick av i sumpan =)

i jakan mötte jag rebecca och vi gick och fixa en grej. sen åke vi till viksjö. fikade och lite sånt på ica. sen tog vi bussen med emma till THE TRASHHOME haha, skojja bara ;) nej men vi åkte till barkarby! tog bussen vidare till skälby och hem till mormor hämtade grejjer till imorrn, som ett fet jävla tält haha! sen drog vi hem fixade kol och tändvätska osvosv.. och ja! sen va vi hos mig.

en chill dag sådär. snart ska jag duscha och läsa lite ur min engelska bok som ska vara klar om några veckor! fattar ingenting men whatever?! sen SOVA.. imorrn är det dagen som alla olyckor händer på. dagen då många barn/ungdommar gör saker som får ångra eller aldrig glömmer! nämnligen VALBORG!

hej på ett tag! =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0