lyxfällan... ?

sitter och kollar på lyxfällen, herregud vilka problem folk har ? dom lever på typ 250 kr i månaden? två vuxna männiksor? jag tycker det är sjukt. dock kan jag verkligen ha medkänsla för sånna männiksor. det kan fan inte vara lätt! jag menar jag tror jag inte känner någon i min omgivning som har direkt så dåligt ställt!

jag hävdar inte att man ska vara rik. långt ifrån asså! men jag tycker att man ska kunna ta ett visst ansvar om man är vuxen och jobbar.. right ?

det är nånting som jag lovat mig själv. att försöka att aldrig hamna där! men med mitt shopping beroende haha, så ser det rätt osäkert ut för min del haha!? nej nej det där var givetvist ett skämt. =) 

nej men jag tycker huvudsaken är faktiskt att man har fräsha kläder, mat på bordet och ett fräsht hem! tycker jag..  sen kan man skita i allt överflödigt. som att börja röka ( kostar en jävla massa pengar ) som att köpa onödiga saker. skaffa på sig massa abbonemang. göra olagliga saker så att du får böter... haha!
och so on..  ja ni fattar vad jag menar tror jag!


- nej tack!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0