lördag!

*host, host & host * jag har blivit dunder förkyld under igår kväll, och för att det är så jävla dåligt väder! hata hata sverige...

iaf hade det mkt trevligt igår med flicksen pch alllllttt annat folk som var där!  gick och la mig vid halv sju tiden imorse tror jag! men är ändå inte särskillt trött. ;) ikväll blir det hem till alexis med flicksen! är i skälby just nu men ska snart dra mig till stan och göra mig iordning..

detta lov har varit underbarrrt bra! och allt har gått som en dans på rosor. har vart med om de mesta hah!
men men nu återstår 9 veckor till sommarlovet sen blir de ett år närmre studenten, och endast 2 år kvar! aa förutom dom som e liiiitie sämre än oss andra och har 3 år ! :D :D too bad!

nu ska jag äta frukost haha?! GILLART


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0