lördag!

asså frågeteckeeeeeeen!

igår hade vi enormt roligt! eller jag iaf haha. var glad hela kvällen.  weeei! vi var hos jerry i kungsängen hehe.

ja jag har massa sugmärken, thank you darling... -.- , ketshup i hela håret och mina läppar har svullnat upp haha! jag har ju köpt en ''botox läppgrej'' som ska irretera läpparna och gör att dom svullnar upp och blir fylligare  haha helt sjukt igentligen menmen! dock är det inte bara det som gjort dom helt svullna. dom svider skit mkt iaf!

aja anyway. lyckad kväll igår. och ikväll vill jag grilla typ. men alla är otaggade och tråkiga?! så jag vet inte vad vi ska göra.. hur som haver så ska jag lägga in filmer från gårdagen.. vi höres!

PÖSS

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0