knark..

knark är fan de sämsta som har hänt på jorden.
folk säger att det är jävligt kul att knarka och röka ibland. men det är kanske inte lika kul sen när du blir äldre pch börjat knarka på riktigt..


knark är det som dödar våra vänner, du är fast i tid där du förtränger vad du känner. vissa röker brunt för att överleva dagen, medans vissa idioter tycker det är kul att bryta lagen.. och bara för det så ska man svika sin familj. det är skit och det fuckar ditt liv. du måste tänka nu.. upp till dig, om du vill göra förändring!

jag lever i en tid där jag hoppas och undrar...

Kommentarer
Postat av: CCAARRRUUU

Du kanske ska skriva att du tagit texten från en låt? rappare: ATLE låt: KNART

2010-04-10 @ 14:26:03
Postat av: amandaaaaaaaaaaaa

haha vad spelar det för roll? det är texten jag tycker är bra inte låten ???

2010-04-10 @ 14:45:26
Postat av: Atle

Klart du inte behöver skriva att du citerat ur min låt :) Det är lugnt. kul att du gillade texten ! Ciao!

2010-06-06 @ 12:17:17

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0