kaos kväll

hemma igen. har vart i bro hemma hos sara. har inte vart någon bra kväll alls. men inget ni har med att göra så!
var iaf med rebecca alexandra sara, sebbe och simon =) har vart knas hela kvällen, sen när vi ska hem så ligger en medvetslös kvinna på sten golvet så vi hjälper henne, hon vägde ton asså, men alexandra försökte lyfta upp henne haha! sen så fixade vi så hon låg på sidan och försökte få henne att börja andas! tur man kan lite om livräddning iaf. sen ringde jag ambulansen och blev guidad till vad som skulle göras. lägga henne på sidan med ena armen unden och benet över det andra, huvudet lite bakåt! ;)

sen tog vi tåget, dom gick av jakan. och jag åkte hem till söder. slog i huvudet i något vasst på tåget så ja börja blöda i skallen haha? lyckat liksom.. men nu är jag hemma och är inte specielt trött men ska ändå sova snart för jag ska vara pigg imorrn! :)

nu måste ja prata med en viss person som tyckte det var dags att höras av sig nu... ska göra slut på det här en gång för alla! orkar inte mer.

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0