jahap helgen slut...

hola amigos! haha ...

igår, eh okej orkar inte ens ta upp gårdagen men vi hade roligt och så, hände helt sjuka grejjer haha! men jag är hyffsat nöjd iaf.. ;) jag rebecca och sara har suttit på balkongen hela dagen nästan och skrattat igenom allt. osv osv haha! =)

anyway så skulle vi fira emma igår, men dels så blev hon puttad ner på marken av en mörkhyad ( SVART )  haha! nej men aa, sen så skulle jag fråga vafan han led av.. då tar han tag i min krage och skakar om mig,  och sen tar han stryp grepp på mig ??? hans kompisar försökte hjälpa mig men han va galen asså. JÄVLA IDIOT som han var så vägrade han släppa också. förlåt men kom inte till våran del av stockholm om du inte kan beté dig, då kan du stanna där du kommer ifrån!!!!!!!

skit i han, jag lever ofc vidare! jag är otroligt trött idag asså TOOOO tired! så jag har lagt beslag på soffan och ska inte flytta mig en centimeter på iaf några timmar! ska jobba imorrn också.. UH NICE!

nej nu har vi slagit klackarna i taket för denna helg, nästa helg kör vi igång igen haha!
nu .. SLEEP for ffs! :D bye pussies

btw... bilder kommer !

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0