har mått så grymt dåligt!

oh herregud säger jag bara! jag har mått så jävla dåligt hela dagen fram till nu! det här jävla revbenet tar livet av mig snart! jag var ju på fest igår med anna, rebecca och melanie =) vi hade skit roligt och det hände skit roliga saker haha! några tjejer asså seriöst jag dog!

brud: hej ella heter jag!
anna: hej anna!
brud: rör inte han  gult, för han är min!
anna: okej nej jag har mitt!
brud:aha du är intresserad av tjejer?
anna: va??

hahaha!
nu ska jag snart göra mig iordning, för flicksen kommer hem till moí! ;) mammas flicks kommerockså, så det blir fullt hus! vi kommer dock bara chilla idag för första gången på typ flera månader.. eftersom jag inte mår så bra..

jag kan säga er att imorse när jag vaknade så känner jag först min mage som verkligen hurting! asså det hugger.. jag mår skit illa och har hjärtklappning.. jag går upp tvättar bort min smink och går sedan o lägger mig igen. vaknar upp med att jag har svårt att andas och jätte ont imitt revben plus magen och aa plus allt det andra! jag mår också jätte illa. jag sover heeela dagen och får mer ochmer svårt att andas och hjärtklappning. ont i hela kroppen och min nacke värker som fasen... jag ducshar typ 3 gånger efter varandra! fryser som en skåning i norrland. ?! sen så sover jag vidare, försöker få i mig mat, men det går inte. känns somatt jag ska spy men det går inte, hugger i magen osvosv..

NU helt plötsligt när jag fick i mig lite advokado. så mår jag mkt bättre, har dock fortfarande ont i revbenet och andnings svårigheter som sagt , men det kan jag leva med haha!vägra sitta ensam hemma som en mupp haha! ;)

så nu ska jag fia mig och sedan ringa mina käraste vänner! puss

me in norrland town! ;)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0