blev en runda på stan!

heeej på er! kom nyss hem från stan har vart och shoppat =) var med emma anna och alexis! lämnade även in min mobil och dom försökte laga den på plats först men den gick inte att rädda, så nu har min älskling åkt in på reperation .. :( men mamma kom hem med en ny touch så det duger så länge :)

iaf så har jag handlat skor för massa pengar haha! men men whatever! rosa jätte söta skor från lacoste! dom hade jätte många olika där, jätte söta allihoppa. valde mellan ralph lauren och lacoste det fick lacosten eftersom dom var 100 kr billigare. får ju spara lite iaf haha!

nu ska jag äta snabbt se fixa mig och sen åka till rebecca! punkt.




vi hörs senare

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0