amanda? - JA?! - KÄFTEN

hej på er. hur mår ni? jag mår lite bättre med tanke på att jag knarkat tabletter idag haha..  har haft hur roligt som helst i skolan idag hahaha, antonia you can make my day rock! hahaha :D ( antis se längst ner på inlägget )

var på möte med skolan, projket ledaren coachen kuratorn och ja.. har en del jag ska ta igen men det ska fixas nu! imorgon börjar mitt nya liv sörrni! =) är så trött på mitt gamla jag.. nu jävlar ska det bli ändring!

snäll som jag är en sista dag innan imorgon så kilar jag snart iväg till äffaren åt mamma och köper godis till henne. haha. och tamponger till mig haha!  

sen hem och städa hela huset, visst är jag snäll idag? hehe.. så ska det va va?! eller inte!!

men hörrni mina bloggläsisar?!
KÄFTEN

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0