min kväll!

ellu sweeties, kom hem för ett litet tag sen har suttit vid willys och häckat haha,finen,natha,ronja,ljung,purre,martin,robban,emil,alex,örjan,wiking,zimone.. finen och örjan planerade en hemsk sak mot stackars mig och ljung o örjan bärde in mig i bakluckan =( haha taskigt.. sen satt vi o sjöng köpte massa pk:s hahaa.  sen drog dom flesta men jag purre martin och robban gick till barkarby först sen skulle robban och martin ta bussen och sen åkte jag hem, kommer inte kunna blogga imorrn så ni vet det, så jag ska uppdatera er lite nu inatt ( nattbloggning ) hehe..


Kommentarer
Postat av: Jade

vad skaru göra med pengarna som du fick när cc misshandla dig, hörde du skulle köpa gås jacka? ska du de?

2009-10-01 @ 00:37:46
Postat av: Anonym

Rofl! Den myten hade man aldrig hört förut :O



Seriöst :P sluta...

2009-10-01 @ 02:02:16

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0