BABY

jag vet inte vad jag ska göra.. hur jag ska förklara för dig?! varför gör du såhär mot mig? varför låter du mig falla om och om igen.. utan att sen vara kvar o ta emot?! du får mig att må så bra du får mig så glad och sprallig i hela kroppen. jag har inte kännt såhär förut, varför kan du inte se hur jag känner och varför kan du inte fatta nånting! jag vill inte vara utan dig, men jag klarar inte av att ha dig vid min sida fast med någon annan. det skulle kännas konstigt. shit, trodde aldrig du skulle få mig såhär. jag som aldrig kämpar för någon men jag kan lova det, skulle jag veta att det fanns hopp så skulle jag kämpa till det sista för dig! men i nuläget vet jag inte vart det skulle leda.. du finns i mina tankar 24/7 varje sekund. innan jag somnar är det dig jag tänker på, när jag vaknar är det dig jag tänker på. känslan att du håller om mig på det där sättet.. jag håller på att bli tokig.. snälla baby kom tillbaks. when love takes over.. det har det gjort för mig.. vill inte men kan inte.. du finns där automatsikt!
du har vunnit mitt hjärta, och jag undrar hur lång tid det ska ta innan jag får tillbaks det..?

vad ska man göra nu när kärleken är slut, hur ska jag hitta ut..?

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0