vart har jag bott?




gamla stan.. helt underbart!
saknar verkligen den lägenheten.. även fast det inte varade sådär jätte länge men det var det bästa stället jag vart på, dock mycket liv om nätterna på sommarn men annars då var det som en dröm!

drottninggatan.. mysigt!
det var rätt najs att bo där faktiskt med tanke på hur nära man hade ner till city.. det var verkligen centralt om man säger så? det va pördigt ;) haha ..
dock finns det nackdelar även där, vilket det finns överallt typ, och det är att det är rätt mkt hemlösa och pundare i det området så skulle man gå själv på nätterna från tåget var man tvungen att nästan springa och vara beredd med 112, kändes det som.. nej jag överdrev lite men ni fattar !

katarina bangata
jätyte mysig och fin lägenhet, låg jätte nära min dåvarande skola..  det var jätte mysigt där och stort!
dock spökande det nått så fruktansvärt! asså det spökade konstant, och faktiskt sen när vi hade flyttat ifrån det till södermalm ( där vi bor nu ) så var den lägenheten och dom nya inflýttade paret med i det okände ;o amazing va?

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0