torsdaaag

godmorgon, solen skiner och himlen är blå?! haha nej jag drev. helt tvärtom! solen skiner inte, och himlen är inte blå utan grå..

men vad gör det? jag är ¨på en strålande humör idag :) förutom att jag är otroooligt stressad i kroppen pga att vissa verkar ha damp och stressar mig, men annars så känner jag mig avslappnad vilket är ett stort plus! med tanke på att jag får inte stressa mer nu det är därför jag mår som jag gör, men idag är det bättre ( än så länge ) men vi håller tummarna ;)

ska snart iväg till skolan om sådär 5 minuter typ :) haha, sedan rullar det på som vanligt..
dagens planer ser ni i inläggen under.. typ två st under detta?! jaja whatever, dags att rulla. puss på er

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0