there's no sunshine when he's gone..

jag vet inte vad jag ska göra längre, känner mig helt tom! vet inte hur jag ska förklara för dig för att få dig att förstå.. det gör så ont att veta att du inte ser mig på det sättet som du gjorde innan. jag tänker varje dag hur det skulle vara vi om vi stog tillsammans och sket i alla. om du tog min hand som innan och höll om mig på det där viset du gjorde förut. du får mig att bli så varm inombords, du får mitt hjärta att slå snabbare samtidigt som det typ stannar upp..  jag saknar dig, jag saknar oss! varför blev det såhär? varför förtörde vi det vi hade. vad var det vi hade ? jag vet inte längre, men när jag ser in i dina ögon, minns jag!

jag trodde aldrig jag skulle få sånna här känslor, men dom fanns där. bara det att jag inte kände dom!
för man vet inte vad man har förrän man förlorat det.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Har du dött eller något? :-/ Skriv ffs... hur ska jag kunna stalka dig om jag inte får veta vad du ska göra? :O

2009-10-09 @ 17:16:03
Postat av: sossi

Vad fin blogg du har :)

allt bra med dej? :)

Ha en trevlig fredag , xoxo

2009-10-09 @ 20:07:06
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0