svar på kommentar

Postat av: Anonym
Sluta ljug för i helvete, du anar inte hur arg jag blir. Jag skulle uppskatta att du inte kallar mig på idot. vill du veta vem jag är? här får du en ledtråd. du vågar inte se mig i ögonen :) mvh / Anonym

svar: ursäkta men vad är ditt problem? blir DU arg för att jag säger att jag inte alls tycker synd om mig själv? jag vet väl bäst själv om jag tycker synd om mig själv eller inte, och det gör jag INTE, men dessutom om jag skulle göra det varför bryr du dig? jag får väl göra det isåfall? vad har du med mina känslor att göra? - inte ett skit!

skullr jag nu tycka synd om mig själv så skulle det vara MINA känslor och jag har all rätt i världen att ha dom!
men som jag sa så tycker jag inte alls synd om mig själv? jag har ingen anledning att göra det?
börjar bara tycka jävligt synd om dig som inte verkar ha något liv =) ?!

moget av dig.. vågar inte ens stå för vem du är! lyckat ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har hört att cc ska slå dig igen :) bliru rädd nu?

2009-10-11 @ 21:35:36

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0