svar på kommentar

Anonym om fredagens bilder:
Var det inte du som brukade umgås med Emilia Eriksson förut? Minns att du var fin iallafall (hon med). Och en till fråga.. varför umgås du inte med henne och henne kusin längre?

svar: jo jag umgicks med henne förut ett litet tag genom hennes kusin denice.. jaså tack ska du ha, men vem är du?
asså grejjen är den att jag och denice är typ inte vänner längre så det finns ingen direkt anledning till att jag skulle umgås med emilia.. även fast hon är en jätte trevlig ovh gullig tjej verkligen! men jag och denice slutade funka tillsammans och bröt upp helt nästan, dock pratar vi ju lite då och då eftersom vi går i samma skola..
Men annars så är vi inte nes vänner längre typ?! själva anledningen vet jag faktiskt inte.. vet inte direkt varför det blev så mer än att vi slutade funka.. men ja vänner kommer vänner går. vissa dom försvinner medans andra består ;)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0