snart bryter helvettet ut...

cha cha!

kom nyss hem eller för en stund sen från skolan, idag var det jobbigt kan jag säga! feber, och halsont, kunde inte ens äta mat alls nästan idag åt kanske inte ens en tredje del.. en liten fjärde del eller nått som jag tvingade i mig!
ska bara ligga och ta det lugnt eftersom jag vill bli frisk, väntar på att djävulen ska komma hem också, bara förbereda sig på bråk hela kvällen´, hårda ord och ett jävla skrik! det är så det är..

eftersom jag inte skött skolan så bra på sistpne.. pågrund av vissa personliga grejjer som hänt som fått mig att släppa allt. har inte orkat alls. det har jag att man gått till skolan men åkt hem efter ett tag, det finns ingen koncentration helkt enkelt. MEN nu har jag tagit tag i allt och sköter skolan igen, är på fötter igen. men det är lätt att man tappar all sin koncentration om man har mkt bråk hemma också, som gör att man inte kan somna på kvällen och som i sin tur gör att man är för trött för att åka till skolan och tänka!

spanskan e piss också! så den har jag skitit i, och det förvarnade jag min lärarere för innan också. jag sa klart o tydligt att jag inte klarar av spanska.. menmen jag ska ta tag i det också. men ibland hamnar man i svackor som gör att man inte orkar koncentrera sig, saker som händer i ens liv som tar all min energi! att veta att man ska stå i mellan sina föräldrar tillexempel i en tingssal känns grymt jobbigt! att sitta i en till rättegång mot den som gjort mig illa en gång tidigare känns jobbigt. att man gjort vissa val som man får ångra tills man kommit över det helt,

förlåt va inte meningen att göra så stor grej av det menmen nu ska jag sova lite för min huvud gör vääldigt ont!
puss på ett tag!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0