sjuk...

godkväll gullungar, jag mår PISSPISSPISS! har grymt ont i halsen och feber osv..
kom iaf alldeles nyss hem för någon minut sen har vart ute och ätit på restaurang =) how nice?! VERY!  dock kunde jag inte äta så mycket, det var fridays, med revbenspjäll ni vet? men jag åt kanske bara 5 st små baby ribbs.. eftersom det är svårt att äta...

iaf så ska jag gå och lägga mig jätte tidigt ikväll tror jag? ska upp kl halv sju imorrn -.- * gäsp *
har redovisning också.. så önska mig lycka till! sedan så slutar vi rätt tidigt, ska bara vila tror jag eftersom min lilla bebis finen ska ut på jakt igen på yttligare en dejt ( ingen VET vem det är så försök inte ens gissa )


restaurangen vi åt på!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0