remember?


du kanske inte kommer ihåg allt du sagt till mig? men det gör jag.. den här tecten skrev du för ungefär ett år den ( lite mer ) där du skrev både det ena och det andra. när jag läste det förr så smällte jag, föll pladask för dig.. men vet du nu när jag ser tillbaka på allt du sagt &skrivit till mig, ser jag bara det oseriösa och tomma orden!
att ''ta tillbaks'' dig var det dummaste jag gjort- eller nej?! - det bästa jag gjort.. för det fick mig att inse något.
du har inte längre den där platsen i mitt hjärta. känslorna mot dig är TOMMA..
så för sista gången..
goodbye my lover.. goodbye my friend, you have been the one. you have been the one för me!
( game over )


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ring mig på dirren när du ser dehär..

Love u!

2009-10-04 @ 10:19:38
URL: http://followyourdreams.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0