onsdag

godmorgon!

sitter i skolan på no lektion och väntar på att läraren ska komma tillbaks.. ? så vi kan jobba men det här är rätt najs också, så om jag väntar nja det vet jag inte haha! men det låter bäst så =)

efter denna lektion har vi historia tror jag -.- hatar historia .. men det är bara att bita ihop. för övrigt så har jag smittat josefine med min hals mohaha, sorry bejb! sedan så har jag smittat armin i min klass hahaha. och sen en annan också! ;) oppsi daisy. jag är grymt hungrig men kan inte riktigt äta än heller, lite smått jobbigt faktiskt!
måste nog ta mig till vårdcentralen någon dag?

min outfit idag är horrible! huvtröja ? so NOT me! menmen jag e sjuk och är i skolan så who cares? rätt gullig faktiskt ..
nu ska jag återgå till mitt bord och lyssna på some musicaaaa ;D vi hörs senare. pusspuss

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0