och jag tog den från josefine :)

Namn: Amanda signer
Piercingar: I tungan♥
Tatueringar: Nej vill kanske ha en ?!
Längd: 1.67 typ
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: nej, hatar kärlek för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja!!
Tänker du på självmord: nee, vill inte ta det men ibland känns det som lättaste vägen..
Dricker du alkohol: aa, det händer ;)
Röker du: aa tyvär. ibland mer/mindre
Vilket shampoo använder du: hmm, eh.. vet inte haha
Vilken parfym använder du: Varierar, viktoria beckham bl.a
Vad är du rädd för: ganska mycket, men sshh en hemlighet! ..
Gillar du att tvätta: Haha vem fan gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Haha aah
Film du hyrde: ojj? ingen aning ..
Film du köpte: Köper inga filmer?
Låten du lyssnade på: la fuga :) hehe
Låten du hade på hjärnan: pump it -.-
Personen du ringde: josefine fasth.. tror jag?
Tv program du tittade på: two and a half men ;p
Personen du tänkte på: mr hemlig

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 gånger på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: för många!
Hjärtan brustit på grund av dig: alla kan vara idioter!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: kan knappt räkna haha ;)
Ärr du har på kroppen: två/tre st

SENASTE..
Bok du läste: ? läser inga böcker
Personen du fick mail av: äckel ''gossipgirl'' eller va hon heter
Personen du fick brev av: Haha vet inte
Personen du fick sms av:  nya hemlig :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ojj vääldigt längesen
saken du köpte: tror fan det är en PK haha :)
Vad har du gjort idag: inget speciellt haha  
Var det kul: aa jag har fått mig ett gottskratt ;p
Hur tidigt stiger du upp: Tidigast typ 7
Gillar du att slåss: Hahaha nej!
Vad ska du göra idag: ingenting alls!
Är du seriös: sällan ..  
Vad är du allergisk mot: falska människor och idioter :)
Var har du ont: hjärtat..
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: aarå
Favorit serie: desperata hemmafruar haha

THIS OR THAT..

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: aah
Är du glad nu: nej, livet är inte riktigt på min sida just nu..
Var du glad igår: hmm, nja sådär..
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag
Kan du sjunga: i duschen ? :D
Mer värt än guld: vänner&familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand

Kommentarer
Postat av: tjobejb

vad har hänt mellan dig och pontus? var det inget mellan er ett tag? vill du ha han?

2009-10-13 @ 22:31:40
Postat av: Pelle

Two and a half men <3 me lajk

2009-10-13 @ 23:59:34

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0