min lördag&söndag

godkväll! jag är sjuk, ont i kroppen och fryser! kan det bli bättre?

iallafall så igår åkte jag fanny och josefine till sumpan hem till Lennon och det var väl typ ''chill krök'' där, men vi drog därifrån till örby slott istället, där var det lite mer drag så vi var där ett  bra tag, jag ronja,josefine,fanny och hanna.. vi missade bussen och pendeltågen gick inte.. så josefines snälla pappa kom och hämtade oss :)

när vi kom hem deckade vi nästan direkt! sen imorse så gick vi upp åt vofflor till frukost, mumms haha! sedan drog vi oss till barkarby träffa wiking, ljung och karlo (stavfel?) jaja whatever, vi drog oss  till lilla rött och käkade lite, sen till neptuni skolan pratade om allt som hänt under den här vintern&sommarn och alla årstider imellan.  det blev lite tårögda.. usch usch det är för mkt som hänt på sistone..

iaf sen drog vi hem till finen hon åt vi fixade oss eller jag iaf, eftersom jag va totaly dagen efter look ;p hahaha
sen drog vi till barkarby träffade massa osv och satt bara och pratade om gamla händelser som vi skrattade åt. jag kände mig inte helt hundra så mamma kom och hämta mig vid tåget sen thank you! nu sitter jag i soffan dricker te, eftersom det är det enda jag får i mig..  ska faktiskt sova snart, MÅSTE KOLLA FISKARNA hahha, neard jag vet! men whatever! aja vi hörs väl imorrn eller något, PUSS

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0