min fredag :)

godmorgon sweetiepies =)
sitter hemma hos josefine och har nyss kommit hem.. usch vad äckligt väder det är ute! men vad gör det om man ändå kan vara inne på kvällarna? har man fest att gå på så har man, too bad bitches!

iaf så igår så åt vi först hemma hos familjen fasth haha, typ lakrisgryta hahah, nejnej utan det var thaimat med en liknande lakris krydda, men det var gottiligottgott :) inte för jag tror ni bryr er men WHATEVER!
sedan så drog vi in till stan och sedan vidare till någon förort men vi drog rätt snabbt, eftersom det var typ knarklya?! och det tycker vi inte om!

vi drog hem till oskar och va där resten av kvällen, sen kom vi hem runt två. och deckade direkt! eller jag iaf josefine låg och sms:ade i ''en timme'' som igentligen var fem minuter hahaha, så det kan gå om man är trött :)
kvällens bilder får ni i nästa inlägg puss!

smyg titt :D

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0