min dag!

jag är både förbannad och upprörd. men ska inte grotta ner er i det.

idag så åkte jag och jobbade :) träffade min bebis! haha iaf sen drog jag till jakan mötte ronja och josefine. vi drog till josefine hämtade en tröja sen drog jag till m&m fikade med morfar haha, sedan så skjutsade han mig till barkarby där örjan,ronja och finen var. vi satt och poppa musicaaa =) wiho. sedan kom zimone och vi drog till willys.. KAOS! hata hata hata ( dock inte alla ) är så trött på vissa människor som inte verkar ha något vett i huvudet alls -.- jaja whatever IDIOTER finns det överallt.

gick iväg och pratade också så det känns bättre nu! blev på bättre humör eftersom den personen inte är en idiot som snackar skit och tror på skitsnack heller. skönt att någon är normal! sen iaf så drog vi till barkarby och jag och ronja tog tåget.

Imorrn blir det universitet för min del, föreläsning typ?! how nice? sedan blir det väl ääälskade willys mot kvällen haha. sickan har en plan - mohahhahaa.. ! nu JÄVLAR!

för övrigt sitter jag med tårar i ögonen och är jävligt less!

'' to touch, to feel to hold you..  and make u see, you are everything to me. now it's... gone and over forever.
alone with the pain again.! ''

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0