min dag, how nice?!

åh dagarna går och inget blir bättre? kan livet svika mer eller?

ja idag så mötte jag upp josefine i stan, vi åkte till skälby hem till m&m hämta smink osv.. sedan drog vi till lilla rött chilla ett tag, sedan mötte vi ronja i barkarby och va där ett lååångt tag. flumma och tönta oss på wikings moppe hahaha, sen skulle vi hem och äta, hamburgare.. vi var så duktiga som plockade undan sen också! =) wiho.

sedan drog vi vidare mot gården. sedan willys MEN med tanke på omständigheter från helgen så var det inte sådär jäääätte roligt. mest pinsamt ;o så jag drog hem! kom hem och pratade med mammsen, kändes bra och reda ut lite grejjer osv.

en dålig dag helt enkelt..


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0