lilllördag?!

cha cha !

kom nyss hem från en kaaall kväll *brrr*.. börjar bli riktigt kallt nu asså. vi har suttit vid willys as always hehe..  druckit pk hahaha.. idag var det lite bättre stämning än dom andra dagarna, både jag och finen var mer glada iaf tills vi lämnade stället då släpps allt ut eftersom vi verkligen pratar om allt! iaf så sitter jag nu i soffan och har precis ätit middag vilket är min nya diet - smoothie, med endast frukt och mjölk! inga tillsattser.. how nice?!

ska sova tidigt idag eftersom skolan börjar 08.00 imorgon bitti, sen blir det plugg.
för övrigt så är det lill lördag idag men inget specillt för min del haha, sparar mina krafter till helgen istället ;) kanon kul!

dagens bilder ( dock inte många )







Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0