life sucks

känner mig hel tom. orkar inte mer skit nu. varför kan inte allting sluta kaosa och börja funka? varför väljer jag alltid det dumma före det kloka? jag vill inte leva såhär, jag vill en sak men har flrstått att jag aldrig kommer få det sålänge jag lever mitt liv såhär.. jag orkar inte mer nu, skitsnack rykte och hat - mitt vardagsprat!

jag vill inte leva så? känner mig så liten och ensam just nu att jag vet inte hur ska hantera det hela.. jag vet ingenting alls, är helt tom i huuvdet. men en sak vet jag.. ochdet är det jag ska kämpa för. men alltid kommer det idiotiska grejjer ivägen för att kunna lyckas.. om det finns en gud, snälla du hjälp mig nu! jag behöver dig MER ÄN ALLT! ;/ life sucks..


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0