jag berättar allt!

ska svara på en kommentar!

fråga: vad har hänt mellan dig och pontus? var det inget mellan er ett tag? vill du ha han?

svar: ja du jag är så jävla arg så jag tänker berätta allting! vi har dock aldrig varit mer än vänner förutom sommarn 2008. jag gillade honom då men kom över honom. sedan så var vi i båstad och skulle skicka sms till någon vi tappat kontakten med som vi inte ville, jag och P fick kontakt igen och började sms osv.. vi träffades nån dag när jag kom hem därifrån, det var inget speciellt med det, sedan åkte jag till turkiet och vi sms:ade nästan varaje dag. eller vi sms:ade varje dag!  sen skrev han att han trodde han hade börjat gilla mig igen.. mer tänker jag inte säga vad han skrev, det förblir hemligt! men jag kommer inte ihåg vad jag skrev, men om jag inte minns fel så var det något med jag vet inte vad jag säga ..(?) nånting sånt aja whatever, sen så iaf så bestämde vi att jag inte skulle berätta det för någon i min blogg när vi skulel börja träffas lite och se hur det kändes!

MEN när jag kom hem från turkiet slutade vi nästan prata helt, eller inte helt men mindre och mindre! för jag hade träffat en annan lite smått sådär som jag fortsatte träffa efter turkiet resan. det gjorde att jag kände att jag kände ingenting för pontus längre, inte nånting alls. vi var vänner och jag ville inte att det skulle vara mer heller, det tror jag inte han ville heller. så vi var väll vänner tror jag?

en dag frågade han om jag och mina vänner ville gå på fest hemma hos hans kompis, och vem säger nej till fest liksom? så vi gick på den där, jag gjorde stöörsta tabben i mitt liv och höll på med P .. ( mer behöver ni inte veta om kvällen ) efter det gick han runt och berättade det för alla! la till lite skitsnack dessutom men jag bryr mig inte. visar bara hur omogen och patetisk han är! sen så har vi inte snackat mer eftersom han har BLOCKAT MIG på msn =) menmen iaf nu är vi inte vänner at all! och jag orkar inte bry mig, han har inte ändrats någonting sen slutet av förra sommarn när han började bli dryg och taskig, men han inser inte att det är han som förlorar på det ;)

så nu vet du nog allt! och juste NEJ jag vill inte ha honom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var texten till isf

2009-10-14 @ 09:56:55
Postat av: oxox

Jag har hört att du gillar pontus rosen nu, eller aka: Purre. Och att du bettan & finen gick på hans ''tjej'' på ngt fest, för att du ville veta fakta om dom, pga att du gillar han. Är det sant?

2009-10-16 @ 10:39:46

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0