jag är bara människa

 usch har haft det inom mig så länge nu, det har verkligen inte kunnat komma ut .. men nu kommer det och kan inte sluta! fan jag orkar inte mer asså! man säger att det sista som lämnar en är hoppet, att man ska kämpa och vara stark, men när till och med det har lämnat en och man har ingen ork alls kvar, vad ska man göra då? jag har alltid tänk att man klarar sig jag kommer alltid vara stark. men nu orkar jag verkligen inte, vill bara bort härifrån just nu, vart ska man ta vägen? usch! känns som att man är helt ensam, men ensam är stark och jag ska klara det men frågan är bara hur mkt mer jag klarar innan jag faller ihop helt o hållet?! fan..  


ta mig tillbaks till den här tiden!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0